خصوصيات پرفروش ترين ميز عسلي و جلو مبلي خصوصيات پرفروش ترين ميز عسلي و جلو مبلي

فروش محصولات تولید کنندگان و صنعتگران

خصوصيات پرفروش ترين مبلمان ،ميز عسلي و جلو مبلي

در اين مقاله قصد داريم خصوصيات پرفروش ترين ميز عسلي و جلو مبلي را توضيح دهيم . 

همانطور كه ميدانيد ، يكي از چيزهايي كه هميشه همراه مبلمان در منازل استفاده مي‌شود، ميزهاي عسلي و جلو مبلي ها مي‌باشند. 
در اكثر مواقع اين ميزها نيز همراه با مبل به فروش مي‌رسند و با يكديگر ست هستند.

طرح جديدميز جلو مبلي و عسلي در پرسي سي
شايد براي شما هم پيش آمده باشد كه به خاطر عدم زيبايي و تطابق ميز جلو مبلي در فروشگاهي، از خريد مبلمان نيز پشيمان شده باشيد. اين نكته از مهم‌ترين چيزهايي است كه يك فروشنده مبل بايد علاوه بر حساسيت روي ديگر مسائل، داشته باشد تا به فروش بالايي برسد.

ميز جلومبلي و ميز عسلي استاندارد
ميزهاي جلومبلي از نظر اندازه و ارتفاع متفاوند. براي مشخص كردن استاندارد بودن يا نبودن ميز جلو مبلي يا ميز عسلي، بايد به سايز مبلمان و ارتفاع آنها حتما توجه داشت.
 ميز جلومبلي بايد در ارتفاع 5 سانتي‌متر بالاتر از نشيمنگاه مبل باشد تا استفاده از آن راحت تر شود. اندازه‌ي آن را هم با توجه به هيبت و ظاهر مبل انتخاب كرد تا چشم نواز باشد.

ميز جلو مبلي و عسلي در پرسي سي

انتخاب رنگ ميز جلومبلي و ميز عسلي

اين كه هميشه همرنگ كردن وسائل با يكديگر زيبا مي‌شود يا نه چيزي كاملا سليقه‌ايست. من به شما مي‌گويم هميشه اينطور نيست! گاهي واقعا ست كردن بهترين كار است و گاهي بايد از سلايق گذشته‌تان دست بكشيد و از رنگ‌هاي مكمل استفاده كنيد. ديدن عكس‌هاي مختلف در مجله‌هاي دكوراسيون و اينترنت،‌ شما را تا اندازه‌ي زيادي در ايجاد هارموني بين رنگ وسايل منزل كمك خواهد كرد.

انتخاب جلومبلي با توجه به فضاي اتاق
فضاهاي بزرگ هميشه دست ما را در انتخاب گزينه‌هاي خريد باز نگه مي‌دارند. شما بدون ترس از شلوغ شدن نامناسب  فضا مي‌توانيد انواع مختلف ميز را انتخاب كنيد.
ولي به سفارش پرسي سي براي فضاهاي كوچك بايد به چند نكته دقت كنيد.
استفاده از انواع سه بعدي ميزهاي جلومبلي به جاي استفاده از يك ميز بزرگ
استفاده از ميزهاي جلومبلي تو در تو كه با انتخاب آنها مجبوريد از فاكتور ارتفاع استاندارد همه‌ي ميزهاي جلومبلي‌تان دست بكشيد.
استفاده از جلومبلي‌هايي كه در زير فضاي ميز نيز طبقه و كشويي براي قرار دادن اشياء مدنظر گرفته شده. كه در اين صورت با توجه به دوبل شدن جا براي وسايل، مي‌توان سايز ميز را كاهش داد.

ظاهر ميز جلومبلي و ميز عسلي

اگر مبلمان ضريفي داريد حتما از جلومبلي‌ها و عسلي‌هاي ظريف استفاده كنيد. اگر مبلمانتان بزرگ‌اند ميز جلو مبلي شما هم بايد به نسبت بزرگ‌تر باشد.

 اگر مبلمان سنتي داريد، جلومبلي و ميز عسلي‌هاي مناسب با اين سبك را انتخاب كنيد. اگر سبك اسپرت را انتخاب كرده ايد، حتما به مدل‌هاي اسپرت جلومبلي و ميزعسلي سري بزنيد.

ميز جلومبلي و ميز عسلي در پرسي سي



جنس ميز جلومبلي و ميز عسلي

مي‌توانيد از جلومبلي‌هاي شيشه‌اي، فلزي و چوبي استفاده كنيد.

در انتخاب ميزهاي فلزي و چوبي، اگر براي روكش آنها از رنگ استفاده شده است؛ سعي كنيد نوعي را انتخاب كنيد كه براي رنگ كردنش، به جاي رنگ‌هاي معمولي از رنگ‌هاي اپوكسي و پلي‌يورتان استفاده كرده اند. چرا كه ضد خش‌اند و در برابر رطوبت مقاوم هستند.

صنايع چوبي تاج در پرسي سي 

صنايع چوبي تاج در، percici با توليد و طراحي ميزهاي جلومبلي و عسلي در سبك‌هاي فانتزي، كلاسيك و سه بعدي با استفاده از مواد اوليه مرغوب و رنگ‌هاي اپوكسي و پلي يورتان، نياز همكاران خود را در اين زمينه به نسبت زيادي رفع كرده و پذيراي مشتريان براي طراحي هاي سفارشي نيز مي‌باشد.

 ميز جلو مبلي طرح جديد

 


تيكت (تماس با ما ) :
https://www.percici.com/contact-us.php 


  ايميل :
  [email protected]  

 اينستاگرام :

percicipercici

percici.group

 
09900434049

 


 

 

 

 

 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1397/12/11 ساعت: ۰۹ توسط:percici :